Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Vanliga frågor

Kan jag avbeställa min order?
Nej, det är mycket sällan som vi kan hinna hantera en avbeställning på en order som är genomförd.

Kan jag komma och lämna tillbaka min beställning på ert lager?
Nej, vi kan inte ta emot och hanterar returer personligen på lagret, utan alla returer måste skickas till vår postadress. Returen hanteras inom 1-2 veckor.

Vad kostar frakten?
Fri frakt vid köp över 500 kr, annars kostar frakten endast 49 kr inom Sverige!

Hinner jag få min beställning innan julafton?
Sista beställningsdag för leverans före jul är den 21 december kl 14.00! För dig som bor norr om postnummer 820 00 är leveranstiden en dag extra så då gäller den 18 december kl 13.00. Observera att dessa datum endast gäller produkter som finns i lager vid beställningstillfället. Vi kan inte påverka eventuella leveransförhinder som kan uppstå hos DHL eller våra samarbetspartners.

Hur beställer jag hos Er?
Du går in på den produkt som du vill köpa. Klicka på den köp-knappen. För att slutföra köpet klickar du på molnet "Till kassan" upp till höger och där väljer du leverans- och betalningsalternativ och sedan skickar du iväg din beställning! Du behöver alltså inte logga in eller något för att göra ditt köp. Snabbt och enkelt! Betala kan du göra mot faktura 14 dagar som är avgiftsfritt.

Har ni alla varor på lager?
Om du kan beställa varan finns den oftast i vårt egna lager eller hos våra samarbetspartners.

Hinner min beställning komma fram ifall jag beställer den idag?
Ja! Vi gör allt för att få iväg den beställning så snabbt som möjligt. Lägg din beställning och skriv in ett önskat leveransdatum. Kom ihåg att titta efter ditt sändningsnummer i mejlkorgen (kolla även skräppost). Om det inte dykt upp något sändningsnummer så kontakta oss.

Kan jag avbeställa min order?
Nej, det är mycket sällan som vi kan hinna hantera en avbeställning på en order som är genomförd.

Varför har jag inte fått något sändningsnummer?
Du blir vanligtvis aviserad via sms. Avvikelser kan förekomma. Vid lagerstatus "Leverans inom 3-5 dagar eller 7-10 dagar" innebär arbetsdagar. Du blir aviserad via telefon, post eller sms. Avvikelser kan förekomma.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket på utlämningsstället?
Om du inte hämtat ut paketet inom 14 dagar debiterar vi minst 300 kr för att täcka frakt tur och retur och våra administrativa kostnader vi fått i samband med din beställning. Större paket som elbilar kostar mera att ej hämta ut.

Kan man komma till erat lager och handla?
Kontakta oss för en förfrågan om att hämta på lagret.

Jag vill ha min beställning till en annan adress än min folkbokföringsadress, kan ni ordna det?
Ja, men fakturabeställningar skickas ALLTID till din folkbokföringsadress. Välj kortbetalning om du vill skicka till en annan adress än din folkbokföringsadress.

Jag har precis lagt en beställning men nu står det att varan är slut i lagret. Kommer jag få min beställning eller måste jag vänta?
Ja, du kommer få din beställning. Du köpte sista exemplaret som vi hade i lager och därför är nu lagersaldot förändrat.

Kan jag dela upp min faktura?
Självklart kan du det! På fakturor från Klarna finns ett lägsta belopp att betala. Observera att betalningen måste vara Klarna tillhanda senast på förfallodagen för att delbetalningen ska vara giltig. Du kommer därefter få en kontoavi skickad till dig i mitten på varje månad tills hela beloppet är slutbetalt.

Jag har fått mina varor men saknar fakturan. När kommer den?
Fakturan kommer alltid med leveransen, oftast ligger den i kartongen eller så sitter fakturan i en plastficka. Är det så att du inte hittar någon faktura, kontakta omgående Klarna för en fakturakopia. Du når även Klarna på telefon 08-120 120 10.

Mitt köp blir nekat när jag väljer fakturabetalning. Varför det?
Det görs alltid en kreditkoll vid varje köptillfälle där vi kollar en rad olika saker. Har du frågor kring varför ditt köp blir nekat är du välkommen att kontakta, Klarna.

Produkter

Handla

Information

To top